नेपालको सम

Thursday, November 6, 2008

हिरोहोण्डा


"कति?"


"पैतीस"

"दिने कतिमा?"

"तीस"

"बीसमा दिने भए पाँचवटा लान्छु"

"हुन्छ", साहुनी उसको मोलमा दिन राजी भई । उसले मोलमलाई गर्न जान्ने भइछ । मैले पुलबाट नै उसलाई देखेको थिएँ । म जमल हुँदै ठमेल जाने ताकमा थिएँ तर उसलाई देखेर पुलबाट असन जाने बाटोतिर झरेँ । असनको बाटो दशैंको चहलपहलले निकै भीड भएको थियो । ऊ बाटोको मुखैमा त्रिपाल ओछ्याएर थापेको

पसलमा "कति?"

"पैतीस"

"दिने कतिमा?"
"तीस"

"बीसमा दिने भए पाँचवटा लान्छु"


"हुन्छ", साहुनी उसको मोलमा दिन राजी भई । उसले मोलमलाई गर्न जान्ने भइछ । मैले पुलबाट नै उसलाई देखेको थिएँ । म जमल हुँदै ठमेल जाने ताकमा थिएँ तर उसलाई देखेर पुलबाट असन जाने बाटोतिर झरेँ । असनको बाटो दशैंको चहलपहलले निकै भीड भएको थियो । ऊ बाटोको मुखैमा त्रिपाल ओछ्याएर थापेको पसलमा सानो बच्चाको लागि हुने सुरुवालमा मोलमलाई गर्दै थिई ।


पछिल्तिरबाट उसको कुममा हात राखे । ऊ तर्सिइन । म उसलाई तर्साउन चाहन्थे । ऊ नतर्सिने पनि भइछ, पहिला पहिला तर्सिन्थी ।


"ए तिमी ।", उसले सामान्य प्रतिक्रिया दिई । मेरो उत्तेजना स्वाट्ट घटेर गयो । म बिचरो हाँसो हाँसे, अगाडिका मात्र दाँत देखाएर ।


"एक महिनाको लागि ठीक हुन्छ?", उसले सुरूवाललाई नै महत्व दिई ।


"हुन्छ, हुन्छ । तीनचार महिनासम्मको लागि हुन्छ", साहुनीले जोडले भनी । छेवैमा हिरोहोण्डाको चिठ्ठा स्टल थियो, अनि त्यसैबाट आएको चर्को संगीत भन्दा पनि पसल्नी चर्केर बोलेकी थिई ।


"कसको लागि यो ?", मैले उसको हातमा भएको सुरुवालतिर इशारा गरे । मैले उसको हाल खबर सोधिन, तर उसका आँखाहरूले उसमा केही परिवर्तन आएको संकेत गर्दै थियो । मलाई त्यो भन्दा पनि उसको सुरूवाल किनाइले छक्क पार्यो र कौतुहल पनि ।


"मेरो नानीको लागि", उसले सहज भएर जवाफ फर्काई । उसको सहज जवाफले म भने असहज भए ।


"नानी? तिम्रो नानी ?", म उत्तेजित भए, "कहिले बिहे गर्यौ ?"


"उहिल्यै", उसले मतिर हेरेर भनी । मेरा आँखाहरूको आयतन आश्चर्यले पक्कै फराकिलो भएको हुनुपर्छ ।


मलाई अब के सोध्ने भनेर समय लाग्यो । ऊ सुरुवालको रंग छान्न लागि । धेरै भीड छ, घरी घरी मान्छेले ठेल्छन् पनि ! अर्को आइमाई पनि आई, तर भाउ सुन्ने बित्तिकै फत्फताई, "कान्ति अस्पतालतिर दशमा पाइन्छ, पैतीस रे !" अनि लागि असनको बाटो ।


"मलाई थाहा थिएँन त !", मैले दुखेसो गरे ।


"मैले थाहा नदिएको"


"तर तिम्रो त पामसँग पो प्रेम थियो नि हैन र ?", मैले प्रश्न गरे जब कि म राम्रोसँग जान्दथे, उसको पामसँग प्रेम थियो ।


"हो । किन लोग्ने मन नपरे अर्कोलाई माया गर्न पाइन्न र ?", उसले प्रतिप्रश्न गरी ।


उसको प्रेम उत्कर्षमा पुगेको थियो । म सबै जान्दथे, अलिकति उसले भनेकी थिई अलिकति पामले भनेको थियो । हुन त उसको प्रेम टुटेको पनि मलाई थाहा थियो तर पनि मैले नजानेको झैं गरे ।


"मलाई लागेको थियो मैले मात्र हल्ला गर्छु । उसले पनि आफ्नो भागको हल्ला गरेछ", उसले फिस्स हाँसेर भनी र फेरी सुरुवालतिरै फर्की, "यो होइन, त्यो त्यो"


"त्यसोभए यो कसको बच्चा?", मैले आँट गरेर सोधे ।


"मेरो", उसले छोटो जवाफ दिई, उही सहज पारामा ।


"मैले बाउको नाम जान्न खोजेको"


"के आमाले बच्चा मेरो भन्न पाउँदिन ?", ऊ चर्केर बोली । त्यो चर्काई नजिकैको गीतलाई चिर्ने भन्दा बेसी थियो ।


"पाउँछ्यौ तर त्यो पूरा जवाफ होइन । बच्चा आइमाई एक्लैले जन्माउन सक्तिन", म पनि चर्किए । मेरो चर्काइ पनि गीतलाई चिर्ने भन्दा बेसी थियो ।


"यो बजारको दुनियाँ हो, सम्झ आजभोली बिर्य बिक्रीमा पाइन्छ र मैले किन्ने क्षमता राखे", उसको कुरा भद्दा सुनियो, मलाई मन परेन ।


"के त्यसो भए टेस्टट्युब बेबी ?", मैले फेरी तुरुन्तै सोधे । ऊ जसरी पनि बच्चा जन्माउन चाहन्थी । मलाई थुप्रै पटक भनेकी थिई ।


"लोग्नेमान्छेसँग सुतेरै भएको हो", उसले हातमा भएको निलो सुरुवाल साहुनीतिर फ्याक्दै भनी, "कस्तो नमीठो कलर"


कस्तो भद्दा बोल्ने भइछ, दश महिनामा नै ।


"तिमी यस्तो पनि बोल्ने भयौ ?", मैले उसको हात समाए । मलाई उसको माया लाग्यो ।


"के नभए तिमी मलाई यत्तिकै छाड्छौ ?", उसले हात छुटाई ।


"के भयो ? कसरी भयो ?", म फेरी उसको हात समाउन चाहन्थे तर उसले हातमा खैरो र खरानी रंगको छिर्केमिर्के बुट्टा भएको सुरुवाल समाएकी थिई । चर्को गीतले गर्दा साहुनीले हाम्रो कुरा सुनुरहेकी थिइन तर बेलाबेलामा मतिर हेरिरहेकी थिई । उसको ग्राहकलाई मैले गफमा जो अलमाएको थिएँ ।


"मैले होसहवासमा बच्चा पाउने निर्णय गरेको हो, म बच्चा तुहाउन सक्थे । त्यसैले के भयो भनेर केही फाइदा छैन", उसले मलाई हेरी अनि पर पुलतिर नजर दौडाई । यस्तो लाग्यो उसले कुनै भयानक घटना भर्खर सम्झी र ऊ त्यसलाई सामान्य तरिकाले लिन चाहन्थी ।


"तिमी नेपाली समाजमा छौ, धेरै गार्हो छ", मैले उसलाई तर्साए ।


"म जसजसलाई भेट्छु पहिला त उनीहरूले मुख उज्यालो पारेर बधाई दिन्छन् नानी भएको र बिहे भएको दुवैको अनि श्रीमानको बारेमा सोध्छन, मेरो जवाफसँगै उनीहरूको अनुहार अँध्यारो हुन्छ । मलाई थाहा छ, म कट्ने बित्तिकै उनिहरू अनुमान गर्न थाल्छन्, म कोकोसँग हिँड्थे तिनीहरूको लिस्ट बनाउन थाल्छन् । मेरो बच्चासाथमा छ भने बच्चाको अनुहार कोसँग मिल्छ भनेर सोच्न थाल्छन् । त्यतिखेर मलाई ढुक्क लाग्छ, म नेपाली समाजमै छु भनेर", उसले मुसुक्क हाँसेर भनी, "हामीलाई जति अरूको बारेमा चासो राख्ने फुरत अरू कसलाई छ र ? ती केटाहरू जोसँग म मात्र सँगै हिडेको थिएँ होला, ती पनि लिस्टमा राखिन्छन्"


"म आमा भएको कुरामा गर्व गर्न चाहन्छु तर तिमीहरू मलाई यति सजिलै गर्व गर्न दिदैनौ । मलाई लागेको थिएँन तिमी मेरो बच्चाको बारेमा उत्सुक हुन्छौ, छोरा या छोरी ? कस्तो छ ? कहिले, कँहा जन्म्यो ? तिमीहरू सब एउटै कुरा जान्न चाहन्छौ बच्चाको बाउ। त्यो मान्छेको नाम जो यो कुरामा सहमत थिएन । म उसलाई कुनै दबाब दिन चाहन्न किनकि म सक्षम छु । यो मेरो निर्णय हो, मलाई यसमा कुनै खेद छैन । मलाई थाहा छ, तिमीहरू नयाँ कुरा पचाउन समय लिन्छौ", उसले बिस्तारै भनी । गीत बज्न बन्द भइसकेको थियो । उसले सुरुवाल पनि छानिसकेकी थिई ।



"के तिमी तिम्रो बच्चालाई पनि यसै भन्छौ ? उसलाई के जवाफ दिन्छौ ? कुनै नाम त तिमीले भन्नै पर्छ", मैले नाममा जोड दिएर भने ।


"मसँग एउटा नाम छ"


उसले सुरुवालको पैसा तिरी । भीड झन झन बाक्लिदै थियो । "एकसय साठी, एकसय साठी" "पचास पचास" भनेको जोड जोडले सुनिइरहेको थियो । मान्छेहरू मोलमोलाइ गरिरहेका थिएँ ।


उसले मलाई एकछिन हेरी, म उसले भन्ने नाम सुन्न आतुर थिएँ । मेरो मनमा उसका केटासाथीहरू सबैको चित्र बनिरहेको थियो । म मनमनमा उसले यसको नाम भन्छे कि त्यसको नाम भन्छे भनेर तर्कना गरिरहेको थिएँ । उसले मेरो हात समाई, मैले उसको आँखा हेरे, शान्त थियो त्यो बिक्कुल शान्त !


"हिरोहोण्डा", उसले मेरो जिउ हिरोहोण्डाको स्टलतिर मोडिदिई र हिँडी ।

7 comments:

Anonymous said...

,..Kura ek daam samaye-sandarbik cha; Ramailo parale katha agadi badeko cha,...katha vitra ko batawaran padda,...kathmandu ma nai chu jasto vaan bhayo,...ramailo cha,..tara katai last ko ending alik effective bhayena ki,....Katha r herohonda ma k meel cha r...:-?...Bhujne le jasari bhujda ni huncha tehi pani....Jaay hoss hajur ko

Anonymous said...

एउटा दमदार केटीको चित्रन्न गजब्को प्रस्तुति दामी लाग्यो ! अनि झकास जी ले भन्नु भाको जस्तो सोयेम् आफै जमल माँ उभिये जस्तो !
तर ... नेपाली समाजमा येती सम्म को दमदार केटी पनी छ्न्नर.........???
अनुपमा के . सी .
यू . के .

Anonymous said...

Story ra topic ko Bich k samandha cha yaar? ..story ta ramro nai lagyo tara ending kasto kasto lagyoo sayed yo story lekne lai nai thaha cha story ra topic bich ko samandha ..ali khulayera lekeko bhaye ajaii ramro hunthiyoo hola !! keep it up......#..HuNgEr...#

Anonymous said...

story dammi lageo how did u Imagine it. maile 3 ota comment ma ending ko barema dekhe but malai ending dammi lageo. wish you all the best dear ashish >>>>bullet_tat_rocks<<<<< samakhushi KTM

Anonymous said...

पौल्सर बाइक जस्तै लाग्यो मनोसंबाद नै तहो तपाइको कथालाई दरो बानौनी ! अनि आर्को कुरा यो कथाको अन्त नबुज्नी लाई चाई केभानुर ..... खई !!
राजीब थापा
अनामनगर

Anonymous said...

ROSHAN THX 4 UR NEW UPDATED. MALAI CHAI K LAGYO BHANE TA CHAI PAKKAI PANI MOTORBIKE KO SAUKHHIN HUNA PARCHA KINA BHANE PAHILE PANI MAILE PULSAR BIKE KO LEKH PADEKO THIYA ANI AHIILE HERO HONDA KO. J HOSH LEKH LEKHNE TERO KALA KO MA SAMMAN GARCHU, YESARI NAI LEKHDAI JANU PACHHI TA PANI AUUTA THULO BLOGGER BHAYARA NIKLEKO MA DEKHNA CHAHANCHU. ANI AUUTA KURA YO BLOG KO TITLE CHAI HERO HONDA TARA KURA CHAI AUUTA ABOODH BALAAK TA USKO AMMA SANGA KENDRIT BHAYAKO KARAN LE TYO TITEL CHANGE GARDA KASHO HOLA.ANUPAMA RA JHAKAS PATT LE BHANE JASTAI ENDING BHAYANA JASTOO LAGYO. TYO KTA KO BAU PAKKAI PANI TA (ROSHAN) NAI HUNA PARCHA KINA BHANE TERO TYO KT SANGA BHET 10 MONTHS PACHHI BHAYAKO CHA ANI TAILE TYO KT LAI HAAT SAMATEKO STYLE ANI TAILE TYO KT LAI KASKO HO BACHHA BHANE KURA MA BESHI DHYAAN DIYAKO KARAN LE GARDA EHEHHEHEHE J JOSH KATHA BASTU RAMRO NAI CHA ANI AUUTA KURA TALAI THAHA CHA KE NAI AJJKAL FOOTPATTH MA SAMMAN HAROO BECHNA PAUDAINA NI EHEEH BAMDEV GAUTAAM LE HATTAYAKO REY......

Anonymous said...

ब्रों दमिलाग्यो हजुरको स्टोरी १ पटक मेरो मन्ले जमालको फ़न्को मार्यो ! बस्तामा भनु पर्दा कथा चक्लेटि छ , धेरै साथी हरुले जस्तै मैले पनि कथाको अन्त चाई बूजिन की कथा क्रमश.... छ ?
आनुपमा राइ